• Team rooster

    In onderstaand schema kunt u zien wanneer uw (kind zijn of haar) team aan de beurt is.

    Wat houdt het in:

    · Elk team levert 1x per 8 weken een aantal krachten die komen helpen. Vanaf 16 jaar mogen dit de spelers zelf zijn, anders de ouders/verzorgers.

    · De hulp wordt ingezet in de Commissiekamer, Kantine, Keuken en Scheidsrechters.

    · Er is rekening gehouden met de teamgrootte bij het gevraagde aantal krachten.

    · Bij de senioren is het 1x in de 4 weken 2 personen, zodat er geen wedstrijden geannuleerd hoeven te worden.

    · Het rooster zal normaal ruim van te voren bekend gemaakt aan de teammanager en gepubliceerd op de website gepubliceerd. Voor nu kan het zijn dat er jouw team al aan de buurt is op 4 of 11 september.

    · Het eerste rooster is tot aan de winterstop, daarna wordt er geëvalueerd, zodat eventuele aanpassingen in het volgende rooster meegenomen kunnen worden.

    · De teammanager dient -in goed overleg- de indeling te maken. In principe komt het erop neer dat iedereen 1x in het seizoen een dienst draait. Overleg goed met elkaar en hou eventueel de trainer/leiders en mensen met een functie binnen de club vrij. Kom je er niet uit, vraag dan de coördinator om mee te kijken.

    · De teammanager levert de namen uiterlijk een week voorafgaand aan de inzet aan.

    · Kan je niet op de afgesproken dag, dan dien je samen met jouw team een vervanger te regelen.

    · In de kantine en keuken zijn er altijd vaste mensen als begeleiding aanwezig.

    · In de commissiekamer wordt iedereen op weg geholpen en is er hulp op het complex aanwezig. Een duidelijke werkwijze zal worden verspreidt onder de teams.

    · Opgegeven scheidsrechters kunnen op vrijdag in de app zien of ze ingedeeld zijn. Inzet is 1 wedstrijd per scheidsrechter op de zaterdag. (kan in de ochtend zijn of in de middag). Boekje, kaarten en fluitje kunnen afgehaald worden in de commissiekamer.